Kadir Levent Kaya / Akademisyen Kitabevi

Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ürün Kodu : 411771

20,00 TL Peşin fiyatına 3 x 6,67 TL

Kargoya verilme süresi: 1 - 3 iş günü

Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimi Açıklaması ve Özellikleri

Günümüzde sosyal medya kullanımının yaygınlaşması ve firmaların geleneksel müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının yanında sosyal medya teknolojileri ile bütünleşmesi gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Firmaların sosyal medya müşteri ilişkileri yönetiminde (SMMİY) etkinliği sağlayabilmesi için SMMİY’in organizasyon yapısı içerisindeki yerinin ne olduğu ve personellerine sosyal medya eğitimi verip vermediği önem arz etmektedir. Bu araştırmada, firmaların geleneksel MİY uygulamaları, sosyal medya teknolojisi kullanımı ve SMMİY’in organizasyon yapısı içerisindeki yeri ve personellere eğitim verilmesinin SMMİY pazarlama faaliyetlerine etkilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada ayrıca firmaların hangi amaçlarla SMMİY’i uyguladığını ifade eden SMMİY pazarlama faaliyetlerinde etkinliklerinin ve bu etkinliklerin firmaların satış performansına etkilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır.

Format:

Cilt Durumu:

Basım Dili:

Basım Yeri:

Sayfa Sayısı:

En/Boy:

Kağıt Cinsi:

Basım Tarihi:

Barkod:9786052396247

Taksit TutarıToplam Tutar
120,0020,00
210,0020,00
36,6720,00
Taksit TutarıToplam Tutar
120,0020,00
210,0020,00
36,6720,00
Taksit TutarıToplam Tutar
120,0020,00
210,0020,00
36,6720,00
Taksit TutarıToplam Tutar
120,0020,00
210,0020,00
36,6720,00

Sizin yorumlarınız bizim için değerli. Yapacağınız yorumlarla, bu ürünü almak isteyenleri doğru yönlendirmiş olun.