sadsad x
asdasd

İade ve Değişim

İade - Değişim Bildirimi

İnternet mağazamızdan satın aldığınız ürünlerle ilgili iade ve değişim bildiriminizi;

[email protected] mail adresine,

0850 333 0 694 No’lu müşteri hizmetleri hattımıza,

İletişim formu doldurarak iletebilirsiniz.

Satın aldığınız ürünlere ilişkin;

Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya, Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda değişim, iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz. İnternet mağazamızdan yaptığınız alışverişlere ait iade işlemlerinizi yalnızca internet mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz, değişim işlemlerinizi ise tüm Nezih mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Adım Adım Kolay İade Süreci

1. İade ve değişim sürecinin başlayabilmesi için, nezih.com.tr web sitemizdeki iletişim formunu doldurmanız veya müşteri hizmetleri hattımıza bilgi vermeniz gerekmektedir. İade süreciniz boyunca Nezih Müşteri Hizmetleri olarak size yardımcı olmaya hazırız.

2. Bildirim yaptığınız iade ve değişim işlemleriniz için siparişinizi anlaşmalı kargo firması Sürat Kargo ile ücretsiz (karşı ödemeli) olarak göndermelisiniz.

3. İade veya değişim işlemlerinde mail adresinize gönderilen e-arşiv faturanızın çıktısını alarak ürün ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

4. Ürününüz bize ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.

5. Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade ve/veya farklı bir ürün ile değişim taleplerinde, ilgili firmanın iade ve/veya değişim yapılacak ürünler için Nezih Kırtasiye adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Nezih Kırtasiye’ ye ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.

İade ve Değişim Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Satın aldığınız ürünlere ilişkin;

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Nezih.com.tr cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. İade etmek istediğiniz ürünü kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, mail adresinize gönderilen e-arşiv faturanızın bir çıktısı ile birlikte gönderiniz.

Üründe ve ambalajında herhangi bir yazı yazma, açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda, ürün iadesi alınmamaktadır.

Nezih.com.tr içerisinde yer alan 4 al 3 öde, 2 al 1 öde vb. kampanyalar ile oluşturulan siparişlerde tek ürün iadesi alınmamaktadır, kampanyalı tüm ürünler gönderilecek şekilde iade yapılabilir.

Ürüne ait renk, model değişikliği talepleri için değişim işlemleri başlatılacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.