Yardım

1. Üyelik

• Nezih.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?

Ana sayfa sağ üst köşede bulunan “Giriş Yap” ikonu altında yer alan “Üye Ol” butonuna tıklayarak açılan sayfada yer alan üyelik formunu doldurup hızlı ve ücretsiz şekilde kayıt olabilirsiniz.

• Neden Nezih.com.tr’ye üye olmalıyım?

Nezih.com.tr’ye üye olarak kampanyalardan, indirimlerden ve pek çok özel fırsattan faydalanarak alışveriş ayrıcalıklarına sahip olacaksınız.

• “Hesabım” sayfası nedir?

“Hesabım” sayfasından sipariş geçmişinize, kayıtlı adres bilgilerinize, üyelik bilgilerinize ve şifre işlemlerinize erişebilir, siparişlerinizi takip edebilir ve güncelleme işlemlerinizi hızlı ve kolay şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

2. Ürünler

• Ürünler orijinal midir?

Nezih.com.tr sitesinde satışa sunulan tüm ürünler %100 orijinal olup, tedarikçi ve yetkili distribütörlerden temin edilerek faturalı olarak satışa sunulmaktadır. Konuyla ilgili tüm sorularınız ile ilgili “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu kullanarak veya 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri’ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

• Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Nezih.com.tr sitesinde satışa sunulan tüm ürünler KDV dahil net fiyatlar ile listelenmektedir.

3. Ödeme

• Hangi ödeme yöntemleri geçerlidir?

Nezih.com.tr sitesinden vereceğiniz siparişlerinizin ödemesini; kredi kartınızla, banka kartınızla, havale yaparak veya bkm express kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

• Hangi kredi kartı ve banka kartları ile ödeme yapabilirim?

Visa, Master Card ve Troy logolu tüm kredi kartı ve banka kartlarınızla ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

• Kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli mi?

Nezih.com.tr sitesinden yapacağınız alışverişlerde kredi ve banka kartlarınızın numaraları saklanmamaktadır. Ödeme aşamalarında ve tüm sitemizde yüksek güvenlikli sistemler, 256 bit güvenlik sertifikaları ve 3D Secure gibi güvenlik önlemleri alınmıştır.

• 3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir. İşlemlerinizi tamamlayabilmek için bankanıza kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından işleme özel ve tek kullanımlık şifrenizi girerek siparişlerinizi tamamlanır, bu sayede sizin dışınızda yapılmaya çalışılan işlemlerin önüne geçilmiş olunur.

4. Sipariş

• Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğiniz ürünlerin sayfalarında yer alan “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Ürünlerinizi seçtikten sonra sağ üst köşede yer alan “Sepetim” sayfasına tıklayarak sepetinizde yer alan ürünleri kontrol ediniz. “Sepetim” sayfanızda ürünlerinizi kontrol ettikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayınız ve açılan sayfada sevk ve fatura adreslerinizi tanımlayınız. “Devam Et” butonuna tıkladığınızda açılan sayfadan sizin için en uygun ödeme yöntemini seçip, gerekli yönergeleri takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

• Nezih Müşteri İlişkileri hattından sipariş verebilir miyim?

Dilerseniz siparişlerinizi 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri hattımızı arayarak müşteri ilişkileri yetkililerimizle birlikte oluşturabilirsiniz.

• Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Siparişlerinizle ilgili tüm gelişmeler üye olurken tanımlamış olduğunuz e-mail adresinize gönderilmektedir. Gerek görüldüğü takdirde müşteri ilişkileri yetkililerimiz üye olurken sisteme tanımlamış olduğunuz telefon numaranızdan arayarak sözlü olarak da bilgilendirmeler yapabilmektedir. “Hesabım” sayfanızda yer alan “Siparişlerim” sayfasına girerek de siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz.

• Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz iptal taleplerinizi 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri hattımızı arayarak, “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurarak veya bilgi[at]nezih.com.tr mail adresimize bildirerek iletebilirsiniz. Müşteri ilişkileri yetkililerimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

5. Kargo ve Teslimat

• Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Nezih.com.tr sitesinde hafta içi saat 14:00’a kadar verilen kitap kategorisi harici ürünler aynı gün kargoya verilmektedir. Saat 14:00 sonrası verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilmektedir. Kitap ürünleri 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

• Bulunduğum adrese teslimat yapılıyor mu?

Nezih.com.tr sitesinden vereceğiniz siparişler tüm Türkiye’de istenen sevk adresine gönderilmektedir. Kargo firmalarının özel bölge olarak tanımladığı bazı bölgelerde teslimat günü ve şekli değişkenlik gösterebilir.

• Siparişime ait kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde üye olurken tanımladığınız e-mail adresinize kargo takip numaranız gönderilmektedir. Ayrıca “Hesabım” sayfasında yer alan “Siparişlerim” sayfasına tıklayarak ve 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri hattını arayarak kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz.

• Yurt dışına gönderim yapılıyor mu?

Şu an yalnızca Türkiye sınırları içerisine gönderim yapılmaktadır.

• Siparişim ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra mücbir sebepler ve özel bölge statüsündeki yerleşim birimleri haricinde 600 km mesafeye kadar olan bölgelerde 1 iş gününde, 600 km üstündeki mesafelerde 2 iş gününde telsim edilmektedir. Öngörülemeyen gecikmeler Nezih Müşteri İlişkileri tarafından sürekli takip edilerek e-mail veya telefon yoluyla size haber verilmektedir.

• Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz adrese teslim edildiğinde kargo teslim tutanağınızı imzaladıktan sonra paketlemede herhangi bir hasar olmasa dahi kargo görevlisi yanında paketinizi açarak ürünlerinizi kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Pakette hasar veya paket içerisinde yer alan ürünlerde hata-hasar tespit etmeniz durumunda kargo tespit tutanağı tutturarak bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

• Teslimat sırasında adreste bulunamazsam ne olur?

Teslimat sırasında adreste bulunamadığınız durumda kargo firması kapınıza kargo notu bırakır. Bu not üzerinde teslimatı gerçekleştirecek olan kargo şubesinin adresi, telefon numarası ve kargo takip numaranız yer alır. Kargo şubesi siparişinizi 3 gün şubede bekletir, teslim alınmadığı takdirde bize iade eder.

6. Fatura

• Faturam ne zaman gönderilir?

Siparişleriniz teslimat adreslerine üzerinde fiyat bilgilerinin yazmadığı sevk irsaliyesi ile gönderilir. Siparişe ait faturanız 7 iş günü içerisinde e-arşiv fatura kapsamında üye olurken tanımladığınız e-mail adresinize gönderilir.

• Faturam e-mail adresime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Faturanızın siparişiniz takip eden 7 iş günü içerisinde gönderilmediği durumlarda konuyla ilgili “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurabilir, bilgi[at]nezih.com.tr mail adresimize bildirimde bulunabilir veya 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri hattımızı arayarak müşteri ilişkileri yetkililerimizden destek alabilirsiniz. Müşteri ilişkileri yetkililerimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

7. İade ve Değişim

• Ürünümü nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 0850 333 0 694 numaralı Nezih Müşteri İlişkileri yetkililerimize ulaşabilir, bilgi[at]nezih.com.tr mail adresimize bildirimde bulunabilir veya “iletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurarak iade talebinizi bize iletebilirsiniz. Talebinizi bize iletmenizin akabindeki 7 gün içerisinde ürünü faturası ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile “ Saray Mahallesi, Ahmet Tevfik İleri Caddesi, No: 17-A, Nezih Kırtasiye, Ümraniye İstanbul ” adresine göndermeniz gerekmektedir. Ürün/ürünler tarafımıza ulaştığında iade prosedürü içerisinde incelenecek ve tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.

• İade/değişim şartları nelerdir?

Satın aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde Cayma Hakkı’nızı kullanarak iade edebilir veya mağazalarımızdan faturanız ile birlikte değişim sağlayabilirsiniz. İlgili ürünün iade/değişim talebinin onaylanabilmesi için orijinal kutusunda olması, ambalajının bozulmamış olması ve tüm aksesuarlarının eksiksiz şekilde ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Ürün ile birlikte verilen kampanyalı bir ürün, tamamlayıcı ürün veya hediye çeki bulunması durumunda, ilgili tüm ürünlerin de hasarsız bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir.

• İade ettiğim ürünün parasını ne zaman alabilirim?

İade talebiniz onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde ödeme yönteminize uygun şekilde iadeniz gerçekleşecektir. İade işleminiz tamamlandığında tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

• Ürünümü iade ederken kargo ücreti öder miyim?

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. İade süreci içerisindeki tüm kargo ödemeleri tarafımıza aittir.