sadsad x
asdasd
Alışveriş Listeme Ekle
Fiyatı Düşerse Uyar

Medya Planlamasında Kullanılan Araştırmalar ve Veriler

Ürün barkodu: 9786052314166
%10 indirim
190,00 TL
171,00 TL

Peşin fiyatına 2 taksit

Kazancınız
:
19,00 TL
1710 Parapuan
:
1710

Yazar: İsmail Hayri Cem

İlgili Kampanyalar
{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}

500 TL ve üzeri Ücretsiz Kargo
Alışverişlerinizde Mağazadan Değişim
  • Açıklama
  • Yorumlar
  • Taksit
  • Ürün Sorusu Sor
  • Medya Planlamasında Kullanılan Araştırmalar ve Veriler

    Elinizdeki kitap bir medya planlama kitabı değildir.

    Bir reklam ve medya araştırmaları kitabı da değildir.

    Bu kitap, medya planlamalarında kullanılan araştırmaları ve verileri anlatan bir kitap.

    Yaklaşık otuz yıl, reklam ve medya sektörüne araştırma ve veri sağlamış, duayen araştırmacı Hayri Cem, sektördeki firmaların iyi bir araştırmacıda aradığı tecrübe ve bilgi birikimini ilk elden bilen bir isim. Aranılan bu bilgi birikimi üniversite eğitimlerinden sağlanamadığı için, firmalar ya birbirlerinden personel transfer etmekte ya da gelecek vaat eden tecrübesiz gençleri işe alıp, uzun bir eğitim sürecinden geçirmektedir.

    Çeyrek asırlık sektör deneyiminin ardından üniversitede ders vermeye başlayan Hayri Cem, eğitimcilik hayatında söz konusu eksikliği doldurmayı, öğrencilerine reklam ve medya sektörünün ihtiyaç duyduğu bilgi birikimini aktarmayı hedefleyerek elinizdeki kitabı kalem aldı. Medya planlama araştırmaları derslerinde öğrencilerine, ülkemizde yapılmakta olan araştırmaları ve verileri kullanarak, analiz yapma ve yorumlama yeteneği kazandırmaya çalışırken, elinizdeki kitapla bu çabasını alandaki tüm öğrencilerle ve profesyonellerle paylaşıyor.

    İlişkili Ürünler

Benzer Ürünler

Nezih’in avantajlarla dolu renkli dünyasını keşfedin! Alışverişe sizin için seçtiğimiz ürünler ile başlayabilirsiniz.
Kampanyalardan haberdar olun!

Etkinlik ve fırsatlar için e-bülten’e üye olun
Nezih ayrıcalıklarından sizde faydalanın!

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.